Klachten

  1. Transportschade
    a) Meld eventuele transportschade zo snel mogelijk, maar uiterlijk 7 dagen nadat u uw artikel heeft ontvangen. Als u bij ontvangst van uw artikel al ziet of hoort dat er iets kapot is, vragen wij u het pakket bij uw agent te openen en daar ter plekke de klacht in te dienen.
  1. Onjuist/defect artikel
    a) Als het artikel onjuist of defect is, neem dan binnen 14 dagen contact met ons op. De eenvoudigste manier om contact met ons op te nemen in geval van een klacht is door een e-mail te sturen naar info@ledkungen.se.
    b) Om de klacht te kunnen behandelen, hebben we uw naam, ordernummer en waar de klacht op betrekking heeft. Voeg een foto of video toe van het probleem om de afhandeling te vergemakkelijken.
    c) Verkeerd geleverde goederen kunnen na meer dan 14 dagen niet meer in behandeling worden genomen, het is daarom belangrijk dat u uw levering bij ontvangst controleert.
    d) Wij verbinden ons ertoe onjuiste of kapotte goederen om te ruilen. Als de koper geen nieuw product wil, valt de klacht onder het herroepingsrecht en wordt dienovereenkomstig verwerkt, zie Retourneren & Terugbetalen.
    e) De koper heeft niet het recht om aanvullende schadevergoeding of andere claims tegen de verkoper te eisen.